۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
«تکاردان» در مسیر رشد

تامین سرمایه کاردان با نماد تکاردان در بازار بورس پذیرفته و معامله می شود. سهام تکاردان با سرمایه ۲۵ هزار میلیارد ریال و ارزش بازار بیش از ۵۷ هزار میلیارد ریال، در شهریور ماه با اندکی رشد همراه بوده است.

به گزارش صدای بورس ، تامین سرمایه کاردان با نماد #تکاردان در بازار بورس پذیرفته و معامله می شود. سهام تکاردان با سرمایه ۲۵ هزار میلیارد ریال و ارزش بازار بیش از ۵۷ هزار میلیارد ریال، در شهریور ماه با اندکی رشد همراه بوده است.
با این حال وضعیت عملیاتی تکاردان مناسب است و در شهریور ماه ۳،۵۱۹ میلیارد ریال درآمد خدمات کسب کرد که نزدیک به رکورد تاریخی در مرداد ماه است. درآمد شهریور ۱۴۰۳ نسبت به شهریور ۱۴۰۲ رشد خیره کننده بیش از ۱۵۰ درصدی داشته است. همچنین درآمدهای ۶ ماهه با رشد خوبی به ۱۲.۲ هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به ۷.۱ هزار میلیارد ریال در ۶ ماهه سال قبل رشد بیش از ۷۰ درصدی را ثبت کرده است.

«تکاردان» در مسیر رشد

عمده درآمد تکاردان متمرکز بر درآمد بازارگردانی، تعهد پذیره نویسی و مدیریت صندوق ها است. بیش از دو سوم درآمدهای تکاردان از محل تعهد پذیره نویسی بوده و حدود ۱۴ درصد از محل تعهد پذیره نویسی و حدود ۱۳ درصد از محل کارمزد مدیریت صندوق ها بوده است.

«تکاردان» در مسیر رشد


درآمدهای سرمایه گذاری تکاردان نیز با رشد همراه بوده و در شش ماهه به ۴.۳ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به ۳.۷ هزار میلیارد ریال شش ماهه سال گذشته رشد ۱۵ درصد ثبت کرده است.

کد خبر 504626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =